Tuesday, October 13, 2009

My love for you Is deep and endless as the sea Strong and mighty as a tree My love for you
















My love for you
Is deep and endless as the sea
Strong and mighty as a tree
My love for you

My eager heart
Keeps beating just for you alone
Since the moment it is known
My love for you

There'll be no other lips
No other eyes
No other love for me
Feeling as I do
How could there be

(And) so it will be
Far beyond eternity
Ever faithful ever true
My love for you


Livre traducao:

O meu amor por voce
E' profundo e nao tem fim, como o mar
Forte e poderoso como uma arvore
E' o meu amor por voce

Meu coração ansioso
Mantem a batida so para voce
Meu amor por voce


Nao havera outros labios
Nao haverao outros olhos
Nenhum outro amor para mim
Sentindo o que eu sinto
Como poderia haver

(e) de modo que sera'
muito alem da eternidade
sempre fiel sempre verdadeiro
MEU AMOR POR VOCE.


TE AMO REBECA (da vovo')

No comments: